VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 123456 ]
Subject: E a gente pensando que só na Venezuela transformavam as misses , olhem a diferença no nariz e no formato da cabeça ( inacreditável). É ( na minha opinião ) a beleza que o MU deveria boicotar por mais preparada que estivesse a candidata. Não é concurso de melhor cirurgião, é concurso de beleza !!! Antes tínhamos a Venezuela e suas transformações; agora temos sua discípula : as Filipinas.


Author:
Forista Avaliador
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 23:13:12 06/10/19 Mon
Author Host/IP: b1c2b8ac.virtua.com.br/177.194.184.172
In reply to: MULHER MELANCIA (O SER HUMANO ME ASSOMBRA) 's message, "MISS PILIPINAS UNIVERSO 2019." on 21:46:15 06/10/19 Mon


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Você afirma que este tipo de certame não é concurso de melhor cirurgião. E eu acrescento que também não é de melhor maquiador, nem de melhor figurinista, de melhor penteador ou treinador de passarela. Mas, todos estes são recursos estéticos totalmente incorporados como parte integrante da apresentação de uma miss, que podem ajudar a elegê-la ou derrubá-la. E a cirurgia plástica é o último recurso estético a serviço de uma miss, que veio para ficar e que, parece-me, teremos que aceitá-lo como tal. O que devemos ficar vigilantes é quanto ao grau de perfeição com que este mais novo recurso foi realizado. Há cirurgias estéticas que ficam visualmente perfeitas, e muitas misses a utilizaram com inteiro sucesso. É o caso de Dayna Mendoza, de Amelia Vega, de Priscila, de Natália. E há outras plásticas que gritam, por imperfeitas , por incompletas. Estas é que são inadmissíveis, a meu ver. E, dentre estas, há as que estão aí, no nariz de todos nós. (NT)Silveira, 28:34:65 - 06.10.10
(201.86.245.112.dynamic.adsl.gvt.net.br/201.86.245.112)
08:08:16 06/11/19 Tue


Login ] Create Account Not required to post.
Post a public reply to this message | Go post a new public message
* HTML allowed in marked fields.
* Message subject (required):

* Name (Registered users only):

  Expression (Optional mood/title along with your name) Examples: (happy, sad, The Joyful, etc.) help)

  E-mail address (optional):

* Type your message here:

Choose Message Icon: [ View Emoticons ]

Notice: Copies of your message may remain on this and other systems on internet. Please be respectful.

[ Contact Forum Admin ]



Forum timezone: GMT-4
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.