VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]
Subject: ACUSAÇÃO DE ASSÉDIO NO MISS PARÁ.


Author:
MULHER MELANCIA (O SER HUMANO ME ASSOMBRA)
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 20:11:19 11/13/19 Wed
Author Host/IP: 187-13-152-138.user.veloxzone.com.br/187.13.152.138

"Miss diz que foi assediada para virar garota de programa em São Paulo. Wilma Paulino contou que teve que fugir depois de participar de um evento na capital paulista para escapar das cobranças e pressões dos organizadores. A moça, de 20 anos, vencedora do Miss Pará 2019, revelou um esquema de prostituição de luxo em São Paulo. Ela acusa a direção do concurso e afirma A modelo usou suas redes sociais para expor o esquema e contar o que presenciou depois de conquistar o título. "Eu fui insultada, fui humilhada, tive traumas e sofri pressões psicológicas", afirma. Wilma era candidata do município de Itaituba e se inscreveu no concurso com o objetivo de representar o estado no Miss Brasil. que foi enganada e assediada para se tornar garota de programa.A miss relatou que pagou cerca de R$ 5 mil aos coordenadores do concurso para serem gastos com cursos de modelo, ensaios fotográficos e patrocínios. Mas, de acordo com ela, nada disso aconteceu. Wilma conta que, em vez disso, foi coagida para ser acompanhante de luxo em troca de contratos na área da moda.

"Eu fiquei muito desconfortável nessa situação. Para uma mulher é muito complicado ser convidada sabendo que tudo aquilo vem com um interesse por trás", afirma. No relato Wilma contou que teve que fugir depois de participar de um evento na capital paulista para escapar das cobranças e pressões dos organizadores. Após o relato público, Wilma recebeu o apoio de várias jovens e modelos que já passaram pelas mesmas situações e pelas mãos dos mesmo empresários.

Um dos organizadores do Miss Pará, Herculano Silva, de 74 anos, se manifestou nas redes sociais negando as acusações. Os outros dois coordenadores Caiã Lobo e Mauro Ferreira, não quiseram se manifestar." NotíciasR7.com Miss diz que foi assediada para virar prostituta em São Paulo

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Login ] Create Account Not required to post.
Post a public reply to this message | Go post a new public message
Note: This forum is moderated -- new posts are not visible until approved.
* HTML allowed in marked fields.
* Message subject (required):

* Name (Registered users only):

  Expression (Optional mood/title along with your name) Examples: (happy, sad, The Joyful, etc.) help)

  E-mail address (optional):

* Type your message here:

Choose Message Icon: [ View Emoticons ]

Note: This forum is moderated -- new posts are not visible until approved.

Notice: Copies of your message may remain on this and other systems on internet. Please be respectful.

[ Contact Forum Admin ]



Forum timezone: GMT-4
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.