Lemambang Aki Manang (kasih bala kitai Iban)
Next Thread |
Previous Thread |
Next Message |
Date Posted: 01:27:35 08/16/07 Thu
Author Host/IP: kch-102-12.tm.net.my/184.108.40.206
The story is very simple. I cucuk you and i cucuk you back.
Please read on.
The stories or statements are according to Mr. Lester Albert Melanyi, former Sarawak Tribune editor aka YBhg. Dato Sng Chee Hua's Political analysis aka right hand man and also the middle man for the trying to be PRS-SPDP merger's consultant between SPDP's President YB. Dato William Mawan and YB. Larry Sng.
You can also find the live talk footage at YOUTUBE as well. (Dark secrets of YB. William Mawan, YB. James Masing and YBhg. Dato Sng Chee Hua). Including some quoted words from our CM itself accroding to Mr. Lester Albert Melanyi.
We have two versions on it. One in English written by Mr. Lester Albert Melanyi and the Iban version translated by Mr. John Cosmos. (YB. Dato Sri James Masing's man)
Parti Rakyat Sarawak (PRS) was registered on October 21, 2004 following the deregistration of Parti Bansa Dayak Sarawak (PBDS). It was set up to accommodate the leaders and members of PBDS and also to continue with the struggles and objectives of the deregistered party. However, there is a slight difference between PRS and PBDS. The promoters and leaders of PRS realized that the party cannot be Dayak-based as it would project a negative image. Moreover, Sarawak mainstream politics require everyone to work together, regardless of race and creed. As such, a consensus was reached to make sure that PRS is a multi-racial party.
THINGS YOU SHOULD KNOW :
1. ON September 7. 2006, Registrar of Societies (ROS) issued a show-cause letter to conclude that the then PRS president Dato Sri Dr. James Masing was wrong in sacking the six principal office bearers, as he did not give the aggrieved parties the 14-days notice as required under Article VIII of the party’s constitution. Meaning that if the party fails to give a satisfactory explanation to the sacking, the party would be deregistered by the ROS. The letter was addressed to the Secretary General, Sidi Munan at the party’s headquarters at Green Heights, Kuching and a copy each to the then President Dato Sri Dr. James Masing and the then Deputy President Dato Sng Chee Hua.
2. Dato Sri Dr. James Masing was censured following an unanimous decision of the PRS Supreme Council which was then chaired by the Acting President Dato Sng Chee Hua. The Supreme Council had found that Dato Sri Dr. James Masing had breached many provisions of the party’s constitution and that he had acted unilaterally in most of the decisions.
3. YB Larry Sng Wee Shien, who was eventually elected President of the party, had tried twice to reconcile with Dato Sri Dr James Masing and his men to ensure that the party remained united. But the peace talks never materialized, once in Kota Kinabalu where Dato Sri Dr. James Masing’s group did not turn up and another in Kuala Lumpur, where the two factions failed to reach an agreement as Dato Sri Dr. James Masing’s faction had imposed an unreasonable condition.
4. ON March, 30 2007, YB Larry Sng was elected unopposed as the new President of PRS with YB Jimmy Donald as the Deputy President. The election was held in accordance to the constitution whereby the number of delegates from the divisions shall be determined during the divisional general meeting and shall be computated, among others, a main division which has a minimum of 500 members shall be entitled to send five (5) delegates (Article VII). As NOT all divisions have the required number of membership, quite a number of divisions could not participate in the Triennial Delegates Conference (TDC). However, despite the limitations imposed by the party’s constitution, some 67 percent or 26,000 registered members turned up at the TDC. However, the so-called TDC organized by Dato Sri Dr. James Masing in Sibu in December 2006, they have decided that ALL divisions can send five delegates, regardless whether they have the required minimum number of membership. This clearly contravened the provisions of the party’s constitution. Moreover, Dato Sri Dr. James Masing can no longer contest as he had been censured by the Supreme Council.
5. ROS recognized the party’s headquarters at Lot 8723, 2nd Floor, Block No. 16, Green Heights Commercial Centre, New Airport Road, 93250 Kuching, Sarawak, Malaysia. But others remained defiant. This has forced ROS to issue a letter dated February 6, 2007 to order that the ‘Ibupejabat Parti Rakyat Sarawak” signboard at Pending office be taken down as approval from the Registrar has not been given as required under S11 (a) of the Societies Act.
6. Dato Sri Dr. James Masing, despite being illegal, stubbornly went ahead with the launching of so-called PRS new logo. This has violated Section 50 of the Societies Act, 1966.
Parti Rakyat Sarawak (PRS) dipenyadi ka kena 21 ari bulan Oktober 2004 lebuh maia Parti Bansa Dayak Sarawak (PBDS) di kinsil. Tuju numbuh ka parti tu kena ngumpul ka tuai-tuai serta raban parti PBDS ka bukai kelia awak ka ulih begulai sama ngerempung samua bala raban ti udah nadai beparti agi ngambi ka ulih nampung penemu enggau pengawa tuju parti.
Penemu bala raban ti berambu ka parti baru tu bisi lain mimit cara ari PBDS ka suba laban bala sida udah besetuju ka parti baru tu enda patut ngena atur ti semina ngambi bansa Dayak aja. Kitai sama udah nemu politik di menua Sarawak tu endang begulai ngadu ka samua pengawa enda milih bansa. Nya alai samua udah bala besetuju ka PRS tu enda tau milih bansa tang mesti bebilang bansa.
PEKARA KA PATUT DITEMU BALA MAIOH
(i) Kena 7 ari bulan September 2006, Registrar of Societies (ROS) bisi ngirum surat nuju Presiden PRS kemaianya, YB. Dato Sri Dr. James Masing madah ka pengawa ia ti muai 6 iko ketuai parti ari megai pengawa sidanya salah. Laban kabuah ia nadai meri notis 14 ari nitih ka patut dalam Article VIII ba undang-undang parti. Nitih ka surat nya, enti parti enda nerang ka enggau cukup nama kabuah ia muai 6 iko ketuai parti, dia ROS deka nginsil parti nya. Surat nya dituju ROS ngagai opis besai PRS ba Lot 8723, 2nd floor, Block No.16, Green Heights Commercial Centre, New Airport Road, 93250,Kuching, Sarawak, Malaysia, nuju Secretary-General, Encik Sidi Munan lalu disalin ka ngagai Presiden parti kemaianya, YB. Dato Sri Dr. James Masing serta Timbalan Presiden kemaianya, YBhg. Dato Sng Chee Hua.
(ii) Ba dalam aum Supreme Council PRS betuai ka Pemangku Presiden kemaianya, YBhg. Dato Sng Chee Hua, dia samua bala raban Supreme Council PRS besetuju muai YB. Dato Sri Dr. James Masing ari parti. Bala raban Supreme Council PRS tu madah ka YB. Dato Sri Dr. James Masing maioh bendar ngelanggar undang-undang dalam parti laban ia slalu ngadu pengawa enda nitih ka penemu maioh.
(iii) Udah YB. Larry Sng Wei Shien dipilih nyadi Presiden baru PRS, dia ia bisi dua kali nguji mai YB. Dato Sri Dr. James Masing bebaik awak ka bala raban dalam parti tu tau begulai sama ngemansang ka parti. Taja pia pengawa ka bebaik tu lalu enda nyadi laban bala raban YB. Dato Sri Dr. James Masing nadai datai ba Kota Kinabalu, Sabah. Leboh maia di Kuala Lumpur mega, dia bala raban YB. Larry Sng Wei Shien enda besetuju penemu enggau YB. Dato Sri Dr. James Masing laban bala raban sida minta utai ka enda patut.
(iv) Kena 30 ari bulan Mac 2007, leboh maia aum besai Triennial Delegates Conference (TDC) ka diatur 3 taun skali, dia YB. Larry Sng Wei Shien dipilih nyadi Presiden baru PRS laban nadai urang ngelaban ia. YB. Jimmy Donald mega dipilih nyadi Timbalan Presiden. Cara bepilih ba TDC tu nitih ka atur undang-undang dalam parti. Bahagian ka bisi 500 iko raban parti ulih nganjung 5 iko pengari nitih ka undang-undang parti (Article VII). Sekeda bahagian ka nadai cukup pemaioh raban enda tau nganjung pengari ngagai aum besai tu. Taja pan nitih ka undang-undang parti (Article VII) ka nyekat urang ari datai ngagai aum besai tu enti enda chukup raban dalam bahagian, dia bisi 67% tauka 26,000 bala raban parti ka datai ngagai aum besai tu. Nyadi lebuh maia YB. Dato Sri Dr. James Masing enggau bala raban ia deka ngagau urang datai ngagai aum besai ka dikumbai sida ia TDC, kena bulan Disember 2006, dia sida ia besetuju ngasuh samua bahagian nganjung 5 iko pengari ngagai aum besai nya skali ka cukup tubuh tau ka enda. Nya ngayan ka bala raban sida endang sigi ngelaban undang-undang parti (Article VII). Pia mega, YB. Dato Sri Dr. James Masing enda tau betanding laban ia udah kena buai ari parti.
(v) ROS ngelala lalu ngemendar ka opis besai PRS ba Lot 8723, 2nd floor, Block No.16, Green Heights Commercial Centre, New Airport Road, 93250,Kuching, Sarawak, Malaysia. Taja pan pia, bisi sekeda bala raban urang ti enda ngaku ka endur opis besai nya dia. Nya kabuah kena 6 ari bulan Februari 2007, ROS bisi nulis surat baru nuju bala raban ka enda stuju tadi ka opis besai di Lot 8723, 2nd floor, Block No.16, Green Heights Commercial Centre, New Airport Road, 93250,Kuching, Sarawak, Malaysia, lalu ngasuh bala sida nurun ka papan tanda “Ibu Pejabat Parti Rakyat Sarawak” ba opis sida di Pending ia ka diketuai YB. Dato Sri Dr. James Masing, nitih ka atur Registrar SII (a) of the Societies Act.
(vi) Taja pan nemu pengawa bala sida ia salah, dia bala raban sida YB. Dato Sri Dr. James Masing majak ngelaban lalu ngelancar logo ka dikumbai sida ia “logo baru” PRS. Cara sida ia tu mega ngelanggar undang-undang section 50 of the Societies Act. 1966.
Now, who is back stabbing who.
- Lemambang Akin Manang.
Next Thread |
Previous Thread |
Next Message |