VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 04/07/04 Sun 22:07:19
Author: ismaele
Subject: Re: Sol Levante
In reply to: Raul 's message, "Sol Levante" on 01/07/04 Thu 12:17:07

Stamattina anch'io mi sono "levato" con il sole per vedere i nostri contro il Giappone (rendiamo grazie a Sport Italia).

Rispetto alla partita contro la Romania, ho visto la squadra molto più concentrata all'inizio ed i punti della prima mezz'ora sono stati decisivi. Il Giappone ci ha messo spesso in difficoltà, ma ha dovuto sempre inseguire e noi abbiamo potuto controllare l'andamento del match.

Il migliore per me è stato Griffen e sarà dura per Troncon riprendersi il posto da titolare. Gli avanti hanno dominato, ma il Giappone non era un test attendibile come la Romania.
Non mi è piaciuta, francamente, la sostituzione di Bergamasco dopo il primo tempo: forse però era stanco per la partita di mercoledì.

Momento del match: la meta sfuggita al Giappone nel secondo tempo per il tuffo maldestro del tre quarti. Se avessero segnato i minuti finali sarebbero stati da brivido...

Il bilancio del tour purtroppo resta negativo: la macchia della sconfitta contro la Romania potrà essere lavata solo con lo scalpo di una nazionale importante, e mi sa che dovremo aspettare il prossimo 6N (però anche la Francia ha rischiato con gli USA)

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:



Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+1
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.