VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 29/07/04 Thu 13:16:25
Author: Raul
Subject: Re: prospettive nazionale
In reply to: Cristiano 's message, "Re: prospettive nazionale" on 25/07/04 Sun 12:05:14

Cristiano: a quanto mi risulta Pier Luigi Gentile è dell'81, non del '78. Per quest'anno va a Padova - pare con Michele Nitoglia - e credo che abbiano fatto un buon affare tutti e due.
Quanto a Ludovico Nitoglia - detto Nitoglietto - è il più giovane e il più talentuoso dei tre fratelli in forza alla Lazio, ma penso che il suo ruolo sia più estremo, che ala (almeno così mi ha detto lui stesso, quando lo intervistai per il Corriere).
Per quanto mi riguarda, per avere Williams in azzurro sarei disposto a fare carte false e pare proprio che ora la situazione si sia sbloccata. Comunque anche Robertson è un buon acquisto per il reparto.
Io non la vedo così grigia.
Lunedì scorso sono andato alla presentazione della Roma: si respira aria di promozione (già acquisiti Pietropaoli, Silva e Tagliavento da L'Aquila, Eigner, Erasmus e Ribbens dal Benetton, oltre a diversi altri).
Goosen l'ho visto ieri in Currie Cup (con Ribbens, nei Pumas): ma piuttosto che puntare su un 30enne, mi gioco i progressi di un giovane italiano (Marcato o Pavin) e comunque confermo per l'immediato la fiducia a De Marigny e Wakarua.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+1
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.