VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 123456789[10] ]
Subject: VCD PERCUMA!!


Author:
sam1
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 23:19:37 10/04/05 Tue

Terimalah Pelawaan Istimewa Ini

Dan bawa pulang RM100-RM300 sehari dari perniagaan MLM dan sistem duplikasi SMART Success Sistem kami !

Adakah pendapatan sebanyak RM300 sehari membawa sesuatu yang bermakna dan membawa perubahan di dalam hidup anda ?
Sistem yang ingin saya perkenalkan kepada anda mampu menjana pendapatan sampingan sebanyak RM100 sehari, RM200 sehari, RM300 sehari atau lebih jika anda mempraktikkannya dengan bersungguh-sungguh. Berapa banyakkah pendapatan bulanan yang anda impikan selama ini ?

Salam sejahtera. Nama saya SAMSOL SALEHAN dan ini bukanlah satu angan-angan mat jenin semata-mata. Ini adalah satu sistem perniagaan yang mudah, praktikal, dan membawa keuntungan yang lumayan yang boleh anda mulakan pada bila-bila masa sahaja.

Saya tidak menjanjikan anda untuk memperolehi RM300 sehari di dalam jangka masa 24 jam (atau yang hampir darinya), tetapi sekiranya anda mengikuti sistem ini dengan betul dan mempraktikannya dengan bersungguh-sungguh.....tidak mustahil untuk anda mencapai impian anda dalam masa 3 bulan, 6 bulan, 12 bulan atau 2-3 tahun yang akan datang !


Paling istimewanya saya hanya memgambil 6 orang yang pertama setiap bulan yang mendaftar sebagai ahli yang komited sebagai orang yang akan menerima tunjuk-ajar dari saya dan juga upline yang lain secara PERCUMA. Saya akan mencurahkan segala sistem yang saya gunakan dari A ke Z dan membawa anda ke puncak kejayaan .... dengan syarat anda sanggup melakukannya dan punyai komitmen yang kuat!

Sila ambil tindakan sekarang juga.... oleh kerana masa dan tenaga saya terhad, saya hanya akan menawarkan peluang ini kepada 6 orang pertama yang komited dan mendaftar sebagai ahli syarikat MLM yang saya sertai.

Anda akan memperolehi maklumat lanjut bagaimana untuk memperolehi pendapatan berganda di dalam perniagaan MLM bersama Smart Naco melalui SMART Success Sistem kami. Anda juga akan mempelajari rahsia bagaimana kami membina rangkaian dan meningkatkan jualan produk IGG Plus (susu awal lembu atau susu kolostrum) dan Oyster Plus dengan hanya menggunakan sekeping VCD Ajaib !

Mengapa SMART Success Team menjadi pilihan ?

Punyai sistem (SMART Success Sistem) yang terbukti berkesan

Punyai sokongan ONLINE yang terkini (web chat, web journal, forum)

Punyai sokongan OFFLINE yang kukuh (En. Mat Zin, En. Ishak, En. Khairul)

Terbukti kerana telah menghasilkan ramai Presiden Direktor (PD) dalam masa yang singkat

Dapatkan VCD Testimoni Produk IGG Plus dan juga temubual bersama Tuan Haji Salleh sekarang ! PERCUMA....


SILA SMS: NAMA & ALAMAT ANDA & hantar ke 013-78395613

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.