VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345678[9]10 ]
Subject: Skim Amal Jariah


Author:
abdul rahim kadir
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 20:47:21 05/13/06 Sat

PROGRAM MENUJU KE ARAH KEJAYAAN ANDA.

Assalam muaˇ¦laikum dan salam sejahtera,

SILA RUANGKAN SEDIKIT MASA MEMBACA ARTIKEL INI. IANYA ADALAH SISTEM YANG MUNASABAH DAN TELAH TERBUKTI BERJAYA! CUBA LAH, ANDA TIDAK AKAN MENYESAL!

Tuan/Puan,
Program ini terbuka kepada sesiapa sahaja dan anda disyorkan membacanya dengan teliti terlebih dahulu supaya anda mendapati program ini adalah munasabah.
Usaha sama kita ini hendaklah dilaksanakan dengan gigih, jujur, ikhlas dan berterusan mudah-mudahan agar dapat mengatasi kemuskilan yang mungkin kita hadapi, malahan akan menghasilkan imbuhan yang memuaskan asalkan semua yang mengambil bahagian bersikap rajin-berusaha, jujur, ikhlas dan amanah

BAGAIMANA CARANYA.
Apa yang perlu sekarang ialah anda laksanakan langkah-langkah berikut dengan bermodalkan RM 25.00 sahaja:

Langkah 1:
Anda perlu membeli 5 keping Wang Pos bernilai RM 5.00 setiap satu dan alamatkan keatas nama setiap peserta dalam senarai asal yang anda terima, iaitu Peserta 1 hingga Peserta 5 dalam mukasurat 3 risalah ini. Kirimkan Wang Pos berkenaan pada setiap Peserta 1-5 tersebut.
PENTING: FOTOSTATKAN WANG POS TERSEBUT UNTUK DILAMPIRKAN BERSAMA ARTIKEL INI APABILA ANDA MENGIRIMKAN KEPADA PENERIMA SETERUSNYA, SEBAGAI BUKTI ANDA TELAH MENGIKUT SISTEM YANG TELAH DITETAPKAN.

(Sekiranya anda dan penerima adalah pemegang akaun Bank Simpanan Nasional, anda tidak perlu membeli Wang Pos bahkan anda boleh pindahkan kredit melalui akaun peserta-peserta tersebut. FOTOSTATKAN SLIP DEPOSIT TERSEBUT UTK DIKIRIMKAN KEPADA PENERIMA ARTIKEL INI YANG SETERUSNYA).

Langkah 2:
Anda perlu buat senarai baru mukasurat 3 iaitu anda gugurkan nama Peserta 1, Naikkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta 1, Peserta 3 ke ruang Peserta 2, Peserta 4 ke ruang Peserta 3, Peserta 5 ke ruang Peserta 4 dan senaraikanlah nama dan alamat anda pada ruang Peserta 5. Masukkan juga nombor akaun BSN jika ada. Pastikan senarai nama & alamat yang di alih ke atas berada dalam susunan yang betul & lengkap agar surat-surat itu selamat sampai, dan program ini berjalan mengikut sistem yang di rancangkan.

Langkah 3:
Sekarang anda perlu buat 15 salinan (atau lebih) artikel ini termasuk senarai nama peserta yang anda baru sediakan (mukasurat 3 berdasarkan langkah 2 diatas), kemudian hantarkan sebaik-baiknya kepada 15 kenalan anda (atau lebih). Anda juga boleh mendapatkan nama-nama dan alamat dari Buku Talipon, majalah dsb.

Senarai asal peserta-peserta yang anda terima sebelum ini tidak perlu di masukkan.
ANGGARAN IMBUHAN DARI USAHA ANDA.

Usaha anda itu boleh memperolehi imbuhan yang lumayan bergantung kepada bilangan peserta yang anda taja. Andainya 15 peserta sahaja menyertai di setiap peringkat dan setiap peserta menjana 15 peserta lain, maka pengiraan imbuhan dari usaha anda adalah seperti berikut.

Peserta 5
Anda bermula di sini. !5 nama yang anda hantar akan mengirim RM 5 setiap seorang pada anda:
15 peserta x RM5 = RM 75.00

Peserta 4
Setiap peserta ke 4 apabila menerima program ini dari 15 orang di atas, akan mengirim ke 15 orang lagi. Mereka akan mengirim RM5 seorang pada anda:
15 peserta x 15 x RM5 = RM 1,125.00

Peserta 3
Seterusnya berkembang seperti diatasˇK.
15 peserta x 15 x 15 x RM5 = RM 16,875.00

Peserta 2
15 peserta x 15 x 15 x 15 x RM5 = RM 253,125.00

Peserta 1
15 peserta x 15 x 15 x 15 x 15 x RM5 = RM 3,796,875.00

JUMLAH = RM 4,068,075.00

Atas usaha anda sekecil RM25.00 dengan ikhlas kepada peserta yang memerlukan adalah amalan baik dan digalakkan dan anda akan menerima balasan berlipat ganda.

Program ini boleh diulang-ulangi. Dalam usaha anda menaja peserta-peserta baru anda boleh juga mengulangi peserta-peserta yang sedia ada supaya pusingan ini berterusan. Program ini telah lama berjalan dan masih dapat bertahan selama ini atas sifat kejujuran, iˇ¦ktizam yang kuat dan amanah oleh semua yang telah mengambil bahagian. Dasar program ini adalah bebas bagi pilihan anda, sama ada mengabaikan atau menerimanya. Mudah-mudahan kita menuju ke arah yang di redzoi Allah. Insyaˇ¦Allah.

PERINGATAN!
Pastikan anda mengirimkan RM5 kepada setiap peserta YANG DISENARAIKAN DALAM program ini (Peserta 1-5). Sekiranya anda cuba menipu iaitu dengan meletakkan nama anda terus ke No.1 apabila membuat senarai baru, anda hanya akan menerima wang sebanyak RM 75 sahaja.
Andainya tidak ramai yang menyertai program ini, tentu jumlah wang anda terima sedikit sahaja. Oleh itu anda dinasihatkan supaya mengirim sebanyak mungkin artikel ini. Walaupun 10% sahaja yang menyertainya dari 15 orang yang di pelawa dari setiap peringkat, anda masih boleh memperolehi sumbangan sebanyak RM 400,000.00! Kalau 5% sahaja, RM 200,000.00! Saya yakin artikel2 yang anda kirim itu akan mendapat jawapan (wang) seperti apa yang telah saya alami. Sila ikuti arahan yang telah ditetapkan & imbuhan lebih RM 4 juta boleh menjadi milik anda dalam tempoh 40 - 50 hari sahaja.
SENARAI NAMA PESERTA

(Sila rujuk langkah 2)

Peserta 1
Mohamad Nizam,
No 18, Jalan 3,
Taman Bernam Jaya,
45200 Sabak Bernam Selangor

(Gugurkan peserta ini apabila membuat senarai baru untuk di kirim kepada rakan-rakan anda nanti)

Peserta 2
Hurairah Muhammad,
No 130, Jalan Gemilang 3,
Taman Gemilang, Sungai Lalang,
08000 Sungai Petani, Kedah.

(Naikkan peserta 2 ini ke ruang Peserta 1)

Peserta 3
Muhammad Ariff Baihaqi
PT 751, Jalan Kejora 2H,
Kampung Melayu Tambahan,
44200 Rasa, Selangor.

(Naikkan peserta 3 ini ke ruang Peserta 2)

Peserta 4
Muzammil Din
54, Jalan SS 15/6A
47500 Subang Jaya
Selangor

(Naikkan peserta 4 ini ke ruang Peserta 3)

Peserta 5
Muhammad Syukri b. Shaharudin (No. Akaun BSN: 14100-29-00005175-0)
No. 4, Jalan Bunga Melati
Taman Maju Jaya, Cheras
56100 Kuala Lumpur

(Naikkan peserta 5 ini ke ruang Peserta 4, dan masukkan nama dan & alamat anda disini sebagai Peserta 5 - baru)

Tulis sebelah kanan no akaun Bank Simpanan Nasional anda di sebelah kanan nama anda, jika ada.


APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN SEKARANG?

1.PRINT RISALAH ARTIKEL INI
2.LAKUKAN SEPERTI LANGKAH-LANGKAH YANG TELAH DI NYATAKAN DALAM MUKA SURAT 1.
3.SELAIN DARI MENGIRIMKAN RISALAH ARTIKEL INI MELALUI POS KEPADA KENALAN-KENALAN ANDA, AND JUGA BOLEH MENYIARKAN NYA MELALUI E-MAIL, YAHOO MSG, FORUM DSB DI DALAM INTERNET.


CUBA LAH, ANDA TIDAK AKAN MENYESAL...KALAU ADA REZEKI DAN SEMUA MELIBATKAN DIRI DI DALAM PROGRAM INI DENGAN JUJUR DAN IKHLAS, INSYA'ALLAH, ANDA AKAN MENDAPAT PULANGAN NYA.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.