VoyForums

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345678[9]10 ]
Subject: swisscash memberi peluang kepada anda untuk menjadi jutawan


Author:
ibrahim
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 02:02:41 12/14/06 Thu

Apa yang kamu mahu dari wang kamu?Kelas tambahan untuk anak kamu?Rumah yang besar atau kereta berjenama baru?Simpanan di masa tua? SwissCash dapat menolong kamu jika anda kekurangan dari segi keewangan.Apa yang penting kamu perlulah membuat simpanan dimana wang itu boleh memberi kemewahan kepada kamu. Apa yang pasti kamu kan menikmati kemewahan yang kamu tidak pernah jangka

Swiss Cash merupakan Kemudahan Pelaburan Kewangan terbaik masa kini dengan Pulangan yang tertinggi dan risiko yang sangat minimum

DAFTAR PERCUMA SEKARANG di http://www.swisscash.biz/myibr3593101 atau layari http://www.moneyworld2u.blogspot.com

Bagaimana Kami Boleh Berjaya??



Kami bergerak secara satu pasukan yang saling membantu dan berkongsi maklumat pelaburan dan kaedah membuat pemasaran sama ada ONLINE mahupun secara OFFLINE. Malah anda berpeluang memperoleh input dan tips berfaedah daripada rakan-rakan kami yang telah menjadi JUTAWAN melalui Swisscash ini. Tiada rahsia diantara kita untuk memperoleh kejayaan dan kekayaan menerusi pelaburan dan perniagaan di Internet khasnya menerusi Swisscash. Bersama kami, anda tidak terpedaya. Untuk menyertai kami, sila hantarkan nama dan email anda ke email di bawah

azaady06@yahoo.com
Kenapa Melabur Di Swisscash ?
Soalan ini selalu bermain dikepala bakal-bakal pelabur yang berhati-hati dan bijak dalam membuat pelaburan mereka. Bukan senang mahu dapat duit tapi memang senang mahu buang duit bukan?

Sejak April 2005 hingga ketarikh saudara membaca web ini, alhamdullillah semua pelaburan kami dibayar mengikut jadual yang telah ditetapkan. Mulai dari 10% tiap 3 bulan, kemudian 15% tiga bulan berikutnya, kemudian 20% bagi 3 bulan berikutnya, lepas itu bagi 3 bulan berikutnya 25% dan yang terakhir 30% bagi 3 bulan berikutnya. Semua sekali pembayaran tetap bagi 15 bulan. Pembayaran dividend kami tepat pada masanya. Pelaburan ini merupakan pelan dibawah Swiss Investment Plan (SIP)

Jadi mengapa masih bersama Swisscash? Saudara pun mungkin sudah faham kerana pembayaran dividend yang tepat disamping pembayaran komisyen yang on-the-spot bagi Swiss Affiliate Program (SAP) dan Swiss Revenue Progam (SRP) telah meyakinkan kami untuk terus menuai hasil dari pelaburan pesisir pantai ini..

Malah melalui Swiss Financial Plan (SFP) ramai yang telah berubah arah kehidupan mereka kearah hidup yang lebih tenang dan tenteram dimana dilimpahi dengan rahmat keberhasilan mempunyai wang yang mencecah angka 5 ke 6 digit...

Jika kamu inginkan kesenangan tetapi hanya setakat berangan-angan ia tidaklah dapat membantu kamu,malah ia akan lebih parah jika apa yang kamu inginkan tidak tercapai..
Berusahalah..cubalah untuk mencari jalan untuk mengatasi masalah yang sering berlaku kepada kamu cubalah yakin diatas apa yang kamu lakukan,sertailah kami insyaallah ia bebaloi..malah lebih dari yang kamu inginkan..



Pendapatan melebihi 300% ============USD1000 Menjadi USD3000
RM3800 Menjadi RM11,110


Jika sebelum ini anda berhempas pulas tak kira masa untuk mencari duit,sekarang biarlah duit yang berkerja untuk kamu….tidak perlulah kamu untuk menghabiskan masa semata-mata menunggu hujung bulan untuk menerima gaji seperti kebiasaan yang kita lalui selama ini,carilah pendapatan lain seperti ini…..melaburlah di swisscash…Jangan ketinggalan zaman…..
Join kami…….email kepada saya di azaady06@yahoo.com. Atau layari laman web saya
Di http://www.swisscash.biz/myibr3593101.

Posted by baem at 11:53 PM 0 comments Links to this post



Saya tidak pasti adakah saya dapat melindungi diri saya daripada kehidupan yang sentiasa memerlukan wang,tetapi saya belajar dari kesilapan yang lalu tentang apa yang dapat wang lakukan dan tidak dapat lakukan untuk kamu.Wang kamu akan berkerja untuk kamu ,bukannya kamu berkerja untuk mendapatkan wang.Kamu akan sentiasa mempunyai wang, bahkan ia dapat memberi lebih daripada yang kamu sentiasa inginkan.Berilah ia kekuatan,masa dan kefahaman.Saya selalu fikirkan tentang wang yang apabila ia menyukai seseorang ia akan bertindak untuk orang yang disukainya.Apa yang dimaksudkan saya disini ialah jika kamu berbelanja dengan sesuka hati,kamu akan dapati wang kamu akan sentiasa kekurangan begitulah sebaliknya jika kamu menghargai wang tersebut,ia akan memberi apa yang kamu inginkan lebih dari yang diperlukan.


Jadi,SwissCash adalah salah satu daripada cara kamu untuk mendapatkan wang yang lebih.Sertailah kami insyaallah ia akan membantu.
Saya percaya bahawa swisscash seperti apa yang telah dijanjikan oleh Swiss Mutual Fund iaitu syarikat besar yang telah berpegalaman lebih 62 tahun tentang pelaburan akan memberi peluang kepada pelabur-pelabur kecil untuk menjadi jutawan atau memang telah menjadikan sebilangan jutawan di dunia ini dengan menyertai SwissCash ini.
SwissCash ialah satu skim pelaburan dimana pelaburnya hanya melaburkan wangnya melalui sistem on-line. Skim pelaburan ini akan berlansung selama 15 bulan dari tarikh pelaburan yang dibuat..Banyak wang yang anda labur lebih banyak anda mendapat dividennya. Dividen akan dibayar tiap-tiap bulan setelah mencapai 30 hari dari tarikh anda melabur..anda boleh mengeluarkan dividen tersebut atau anda membiarkan wang anda didalam akaun swiss

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.