VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345678910 ]
Subject: Peluang hebat!!!baru dimalaysia dan di seluruh dunia…yang pasti bukan investment!nak tahu sila baca…


Author:
samad suliman
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 21:56:08 03/16/07 Fri
Author Host/IP: 60.48.57.213

Hebat!hebat!hebat!jika kamu ingin tahu apa yang saya ingin sampaikan disini kamu pasti akan teruja untuk mencubanya sendiri.Ingin saya Tanya kamu,inginkah kamu menjana wang sampingan sebanyak USD700,000 sebulan hanya dengan melayari internet sahaja dari rumah atau ketika kamu melakukan kerja di pejabat?kamu mestilah mahu jika itu sahaja yang diperlukan dan ia mestinya 100%PERCUMA tanpa modal satu sen pun.Ini bukan omogan kosong ia sememangnya telah terjadi kepada ahli yang terawal dari sayaYa,kamu sudah membuat satu pilihan yang tepat dengan membaca iklan ringkas saya ini.

Mesti kamu ingin tahu bagiamana dan macam mana ia berfungsi,baiklah biar saya mulakan bercerita dengan ringkas di bawah dan kamu mesti mencubanya sendiri untuk melihat keberhasilan dan keberkesanannya system baru ini.Teruskan membaca:

Bergini,saya menjumpai satu web yang menyediakan satu platform yang membayar setiap ahli yang berdaftar dan menggunakan viewbar yang disediakan.Tahukah kamu?pengiklan,engine carian dan online retailer membayar berbillion dollar untuk menarik anda di internet.Berapakah kamu dapat dengan melayari internet?TIADA!!

Tetapi AGLOCO bertindak sebaliknya iaitu dengan membayar kamu ketika kamu melayari internet.

Bagaimana ianya berlaku?macam ini dan konsep ini mudah sekali,AGLOCO mengumpul wang dari syarikat-syarikat ini untuk para ahli ahlinya.(contoh,Google membayar AOL 10 sen untuk setiap engine carian Google yang digunakan oleh para pengguna AOL.Dan Google masih mampu untuk membayar $1.6 billion dollar untuk membeli YouTube.Sebuah laman yang penuh dengan video yang mana YouTube tidak membayar satu sen pun pada penggunanya.)

AGLOCO bertindak untuk berkongsi keuntungan dengan para ahlinya segala keuntungan dari iklan,engine carian dan online retailer di atas

AGLOCO sedang membina satu bentuk komuniti online baru yang dipanggil sebagai ‘Economic Network’.Mereka tidak sekadar membayar kepada ahlinya dari keuntungan yang bersih sahaja tetapi membina satu komuniti yang akan berkembang seakan YouTube.Jadi beginilah kita akan mendapat faedahnya dengan menyertai AGLOCO.Mereka akan membayar kita sambil kita melayari internet.

Adalah berbaloi anda menyertainya sekarang dan kembangkan komuniti anda untuk menjana wang yang lebih besar.Jika sekarang anda melayari internet tanpa menjana wang setelah anda menyertai AGLOCO anda akan sedikit demi sedikit menjana wang sampingan dan jika komuniti anda semakin berkembang maka semakin besarlah keuntungan yang bakal anda perolehi.



Untuk mendaftar:

1. Pergi ke website :<a rel=nofollow target=_blank href="http://www.agloco.com/r/BBCH8855">http://www.agloco.com/r/BBCH8855</a> (klik kat sini)
2. Isi segala maklumat dengan betul.
3. Buka email anda dan lihat email verification dari AGLOCO(jika tidak ada cuba cek dekat bulk or spam mail.)
4. Selepas klik kat link yang diberi anda akan diarah untuk menukar password anda.
5. siap dan setelah siap cari seramai mungkin member untuk menjadi ahli.Ingat semakin ramai ahli yang menjadi downline anda maka semakin banyak wang yang anda akan dapat

Buat masa ini,viewbar masih diperingkat beta version lagi dan dalam beberapa minggu dari sekarang anda boleh cuba semak kerana dalam beberapa minggu lagi baru lah viewbar yang sebenar akan dilancarkan serentak di seluruh dunia.Jadi gunalah peluang sekarang ini untuk kembangkan komuniti anda.

Setelah selesai semua anda bolehlah ke member calculator untuk mengira profit yang anda bakal dapat dan baca setiap peraturan dan arahan yang ada dalam agloco dan setelah itu bersabarlah hingga waktu viewbar dilancarkan.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.