VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1[2]345678 ]
Subject: BUAT DUIT-ONCE IN SURE WIN


Author:
ZALINAH
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 20:40:31 06/04/06 Sun

PROGRAM REALITI EKONOMI
(PELUANG BAIK MENAMBAH PENDAPATAN)

BERITA BAIK BUAT TUAN / PUAN,
''TAHUKAH ANDA''... DIMANA ADA SATU PROGRAM YANG BOLEH MENJANA
PENDAPATAN YANG LUMAYAN JIKA KITA SEMUA BERSATU HATI DAN AZAM YANG SAMA INGIN HIDUP LEBIH SENANG DI MASA DEPAN DENGAN WANG YANG SENTIASA ADA DI SAKU KITA..? DENGAN BERMODALKAN RM30.00 SAHAJA ANDA AKAN MEMPEROLEHI PENDAPATAN RATUSAN RM SETIAP HARI. SAYA INGIN ANDA MENGENALI PROGRAM INI DAN TOLONG MENOLONG SESAMA INSAN DEMI MENINGKATKAN EKONOMI RAKAN-RAKAN. LUANGKAN MASA ANDA SELAMA 20 MINIT UNTUK MENGETAHUI APAKAH MESEJ YANG DISAMPAIKAN SEBELUM ANDA KATAKAN TIDAK BERMINAT ATAU TIDAK PERCAYA.

Tuan / Puan sekalian,

Apa yang kita laksanakan sekarang adalah satu amalan saling bertindak dan membantu sesama kita tanpa wujud perasaan syak wasangka. Jika kita semua faham, bersih hati dan ikhlas dalam membuat sumbangan bernilai RM30.00 (Tiga Puluh Sahaja) maka kita berpeluang untuk hidup senang.

Sebenarnya pengorbanan kita dalam bentuk kewangan (RM30.00) sebagai satu sumbangan untuk 3 orang saudara kita dan kemudiannya kita pula menerima sumbangan seperti mereka. Ini adalah merupakan satu bentuk pengorbanan yang ikhlas. Matlamat kita adalah untuk meningkatkan tahap ekonomi sesama kita. Program ini dicipta bagi memberikan peluang pendapatan kepada semua golongan dan masyarakat tanpa mengenal bangsa dan agama. Saya berseru dan memohon, marilah bersama-sama kita melaksanakan misi kita mulai hari ini juga demi mencapai kejayaan. INGAT "Kerja bertangguh tidak menjadi".

CARANYA
Sungguh mudah, jika anda yakin boleh, maka kita boleh laksanakan. INGAT sifat JUJUR, IKHLAS dan SABAR serta usaha dan ikhtiar merupakan intipati utama Program ini. Jangan sertai Program ini jika anda TIDAK YAKIN dan TOLONG BERIKAN kepada orang LAIN. Bersedekah dengan ikhlas dan menghalalkan sesama ahli. Usaha ini hanya memerlukan modal yang amat kecil, sedikit masa dan tenaga.

BAGAIMANA
Anda hanya perlu memasukkan wang sebanyak RM10 ke akaun 3 orang ahli di bawah iaitu:-

1. NAMA : BADLI HISHAM BIN ADAM
NO. AKAUN : 564100001620
NAMA BANK : MAYBANK BERHAD

2. NAMA : ZAINON BINTI MD TAWIL
NO. AKAUN : 104058080334
NAMA BANK : MAYBANK BARHAD

3. NAMA: ZALINAH BINTI MOHD YUSOF
NO. AKAUN : 564100002080
NAMA BANK : MAYBANK BERHAD

kemudian anda padamkan nama ahli pertama dan naikkan nama ahli kedua ke tempat pertama dan ahli ke tiga ke tempat kedua serta masukkan nama anda, no. akaun bank serta nama bank di tempat ketiga. Sebarkan maklumat baru anda ke seberapa ramai insan, kenalan, rakan-rakan, saudara-mara yang anda kenali dan tidak kenali. Sebaran boleh dilakukan sama ada melalui pos, e-mail atau sebarkan melalui internet dilaman diskusi, forum & message board. Semakin besar promosi yang anda buat maka semakin banyaklah pulangan yang anda akan dapat. Program ini akan terus bertahan dengan kejujuran ahli-ahli yang mengikuti peraturannya. Saya menasihati anda supaya menyimpan penyata ini dan sekiranya memerlukan kewangan anda boleh mengulanginya lagi dan lagi dan lagi. Dengan cara yang mudah berkonsepkan bantu-membantu anda akan berjaya meringankan beban ekonomi rakan-rakan ahli Program Realiti Ekonomi. TERIMA KASIH DAN SELAMAT MAJU JAYA.

** MAKLUMAN: Anda tidak perlu menaip semula risalah ini hanya tampal sahaja diruang berkenaan dan buatlah fotostate atau email xilena@hotmail.com untuk mendapatkan risalah melalui e-mail anda.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.