Reinas de Belleza Salvadoreñas MB
VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 123456[7]8 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 18:29:05 05/03/14 Sat
Author: Inez
Author Host/IP: 66.87.130.255
Subject: La verdad es que los dos vestidos están fatales. Por lo poco que seguí el certamen para mi la mejor siempre fue larissa para MU. Pero estoy contenta con su corona de MW. Digan lo que digan para mi se merece su corona de MW. Obviamente tiene que trabajar en su cuerpo y en otros aspectos. En cuanto a Patty, no vi el certamen pero guiándome por fotos y lo poco que he visto de ella. No es una chica bella pero fea no es. Para mi es una chica con una belleza exótica. Ambas tiene mucho que trabajar. Y suerte a las dos. Aunque esperó que ya para MU y MW mejoren los diseños por que están fatales.
In reply to: Jonathan.- 's message, "DANDO PENA Y LASTIMA A NIVEL INTERNACIONAL.-" on 05:34:06 05/03/14 Sat


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:

  • Yo lo digo y lo repito , en nuestro pais se preparan reinas para representarnos y no para ganar , digo preparacion a eso que ellos llaman como tal. Patricia pronto se hara su nariz y sus senos, eso mejorara su proyeccion, creo que ella esta mejor que Larissa en MU, en cuanto a Larissa visto la gran inconformidad que tiene con la corona de MW no me extranaria que se retracte y se nos enfeme como la Ochoa. Larissa tiene que meterle al cuerpo en la gala se vio flacida , y eso jugo mucho en su contra a la hora de la coronacion. (NT) -- NG, 09:58:23 05/04/14 Sun (87.65.110.171)

    Post a message:
    This forum requires an account to post.
    [ Create Account ]
    [ Login ]
    [ Contact Forum Admin ]


    Forum timezone: GMT-8
    VF Version: 3.00b, ConfDB:
    Before posting please read our privacy policy.
    VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
    Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.