VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12[3] ]
Subject: Renungan Kita


Author:
Kalam
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 23:32:18 05/22/01 Tue
Author Host/IP: NoHost/202.188.207.203

hmmmm. aku rasa sungguh seronok melihat topik aku dibualkan secara hangat. sama ada secara emosional atau pun secara fikiran terbuka. tu menunjukkan anda semua semakin matang dalam memberikan pandangan atau idea mengenai sesuatu isu. anda patut mengucapkan tahniah dan syabas pada diri anda. kesemua yang anda utarakan tu semua benar belaka kalau kita melihat dari pelbagai aspek. sebenarnya cuba kita lihat kembali ape yang saya telah tulis. " lelaki kahwin sebab nak seks. perempuan kahwin sebab nak celebration. " cuba kita renungkan kembali ayat ini dengan teliti. sama atau tidak maksudnya kalau ia ditulis semula sebegini " lelaki kahwin sebab nak seks SAHAJA. perempuan kahwin sebab nak celebration SAHAJA. " jadi anda semua boleh paham aper yang cuba saya sampaikan ini. sebenarnya aper yang ingin saya simpulkan ialah tak salah kalau kita kahwin untuk seks dan celebrationnya. betul tak?? asalkan kita tahu maksud sebenarnya perkahwinan itu iaitu kerana allah s.w.t, insya allah perkahwinan itu akan menjadi bahagia. saya harap pendapat yang telah diberikan oleh rakan2 kita seperti adanama, ezni, wannabe counselor, cdan, roy dan lain2 lagi dijadikan panduan dan pengajaran buat kita untuk mengharungi arus kehidupan yang penuh ranjau ini. thanks guys for your wonderful opinion especially the experienced ezni. semoga kita dirahmati allah. assalamualaikum.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]



Forum timezone: GMT+8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.