VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1[2] ]
Subject: resposta ao daniel


Author:
Pedro
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 13:16:43 07/06/01 Fri

Ouve la esses escrementos de programas e que alienam um povo ja de si ignorante e nao produtivo.Os paises desenvolvidos podem dar-se a esse luxo nos nao temos e de trabalhar mais que os outros e ensinar as nossas futuras geraçoes, nao encher-lhes a cabeça com estas verdadeiras merdas e ideiais merdosos que se resumem a trabalhar o minimo,ter um bom carro e fazer o que esta na moda.quanto a treta do governo, gostava quais as provas desses tais roubos se as tiveres ha uma coisa chamada ministerio publico a que podes recorrer.o problema da nossa economia nao e o governo mas sim esta falta de massa cinzenta e de vontade de trabalhar do povo, ate ja ha estudos que dizem que o tuga e mais pobre e menos produtivo porque é ignorante e estupido.vamos mudar isso e nao e com bostas de televisoes que isso se faz, vamos estudar, crescer, aculturar-nos e trabalhar e rápido senao os de leste é que nos vao tirar todo o trabalho e nao uma mega conspiraçao governamental! Viva a inteligencia, viva a rtp, por favor tirem as licenças à sic e à tvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vamos tornar portugal um pais com pessoas inteligentes e nao o paraiso dos saloios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(peço desculpa pelos erros ortograficos, falta de tempo).
Ciao!

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+0
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.