VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]
Subject: Konek saya dihisap / dilancap / diraba / dibelai oleh seorang lelaki cina


Author:
Saya lelaki melayu tulen
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 06:53:26 11/06/08 Thu
In reply to: is 's message, "KEBURUKAN DAN KEBAIKAN KAHWIN DI USIA MUDA" on 11:46:08 08/08/04 Sun

Saya seorang lelaki melayu tulen berumur 39. Saya sudah ada isteri dan dua orang anak. Saya suka bersetubuh dengan isteri saya sekurang-kurangnya dua kali seminggu. Tetapi isteri saya tidak pandai menghisap konek saya dan tidak suka melakukannya. Saya ingin sangat merasa konek saya dihisap.

Satu hari saya berkongsi rahsia ini dengan kawan sepejabat saya. Dia juga sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Dia juga pernah mengalami dilema yang sama iaitu ingin sangat koneknya dihisap. Akhirnya dia berkenalan dengan seorang lelaki cina dari internet yang memberi satu servis yang percuma dan rahsia. Kawan saya cukup berani menghubungi lelaki cina itu dan meminta koneknya dihisap, tidak lebih dari itu. Lelaki cina ini umurnya 28, tinggi 173cm, berat 55kg, berkulit cerah bersih, ada rupa, hidung mancung, berkerjaya dan pandai bertutur Bahasa Melayu. Dari masa ke semasa bila isterinya kerja lewat malam, dia keluar dengan lelaki cina ini untuk mendapatkan servis dihisap konek. Tidak ada apa-apa hubungan lebih dari itu. Hanya untuk mendapat koneknya dihisap sampai pancut air mani. Itu sahaja. Semuanya berlaku dalam masa setengah jam ke satu jam. Seterusnya dia pulang ke rumah untuk bersetubuh dengan isterinya seperti biasa.

Kawan saya syorkan saya untuk mencubanya. Saya SMS kepada lelaki cina itu dan membuat temujanji dengannya untuk melakukannya di dalam kereta saya, kerana saya tidak ada tempat pada masa itu. Best sungguh dia raba konek saya sampai saya stim. Lepas beberapa minit, saya buka zip dan biarkannya melancapkan konek saya. Ini berlaku sambil saya tengah memandu. Bila saya terjumpa satu lorong gelap, saya berhentikan kereta saya dan suruh dia menghisap konek saya. Sudah tak boleh tahan sangat. Dia menjilat bola saya dan terus menghisap konek saya sampai saya pancut di dalam mulutnya. Aahhh, nikmat betul rasanya... Lepas itu, lelaki cina itu beredar. Saya pun balik ke rumah untuk bersetubuh dengan isteri saya. Bestnya dapat dihisap secara percuma dan boleh pulang ke rumah tanpa diketahui oleh isteri saya.

Dari masa ke semasa saya menghubungi lelaki cina ini bila isteri saya kerja out-station, saja untuk melepaskan kegersangan. Kami pernah buat di rumah saya, tandas awam, panggung wayang, sekolah, surau, taman dan hotel, tapi kebayakannya di dalam kereta saya sebab senang, cepat dan tak berbahaya. Sekali saya ajaknya datang ke pejabat saya pada pukul 8.00 malam hanya untuk melepaskan tension semasa kerja lewat. Serta-merta stress saya hilang. Saya juga pernah melancapkan konek saya di depan mukanya sambil menonton filem lucah dan pancut di atas mukanya. Saya juga suka bila dia meraba konek saya sampai tegang. Nikmat betul bila konek saya dibelai dan diurut olehnya.

Kalau awak mengalami situasi yang sama di mana awak sudah berkahwin atau bertunang atau ada teman wanita tetapi tidak puas, saya syorkan awak menghubungi lelaki cina ini melalui SMS ke 012-2934887 untuk mendapatkan konek awak dihisap secara percuma dan rahsia, tidak lebih dari itu.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Re: Konek saya dihisap / dilancap / diraba / dibelai oleh seorang lelaki cinashuk19:16:25 01/16/17 Mon


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.