VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 20:18:42 10/07/01 Sun
Author: Ochor PakatBaya
Subject: Re: Menang Pak Kadok
In reply to: Pak Kadok 's message, "Re: Menang Pak Kadok" on 20:59:09 10/04/01 Thu

Ladies & Gentlemen, Fellow Salako-Rara,
Setelah sekian lama tidak melayari lama ini, I'm glad it's still alive and still receiving responses. Tahniah kepada kamaruk diri YB Ranum atas kemenangan beliau. Syukur kita kepada Tuhan dan kita terus meminta agar YB diberikan petunjuk untuk memimpin dan berjasa kepada kita semua disamping dilindungi daripada "buaya-buaya lapar & ular-ular sawa" yang pernah saya terangkan dalam laman ini dulu. Saya juga mohon supaya kita Salako-Rara jangan cepat melatah bila ada orang menegur atau membuat posting yang kita tidak setuju. Itu bukan budaya kita Salako-Rara. Tidak semua ubat itu manis, tidak semua racun itu pahit. Saya sendiri sedar betapa sudah ada pihak yang sedang berusaha untuk merenggankan hubungan diantara kita Salako-Rara dengan YB kita sendiri dengan mengatakan si-anu si-anu begitu, si-anu sia-anu begini. Awas muslihat ini. Sekiranya YB kita dilihat sebagai memusuhi bangsanya sendiri, opportunis politik diN1 akan menggunakannya sebagai landasan untuk menimba diair keroh. Ini kita perlu sedar dan pertahankan bersama. Bukan semua kita sependapat setiap kali, dalam setiap hal. Tak mungkin. Kita cuba rapatkan barisan. Let's use everybody. We must also remember that YB Ranum adalah YB N1 Tanjung Datu, bukan YB dirik Salako-Rara aja. Dalam usia politik saya yang setahun jagung, saya tidak gentar dengan "usikan-usikan sumbang" yang dilaungkan kepada saya, dan kaum kita. Saya tahu bangsa saya memerlukan khidmat kita semua. Sekali lagi saya majukan syukur kepada Tuhan atas rahmat dan kurnianya kepada kita Salako-Rara khasnya, dan seluruh N1 amnya.

Salam manis dari Sarayan..!!

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.