VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234[5]678 ]
Subject: ISTIMEWA BUAT PUTRA..!


Author:
najihah
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 08:49:09 02/12/04 Thu
In reply to: Putra Najihah 's message, "Najihah Siapa "J" dan lupakan imaginasi mu tentangnya." on 00:57:35 02/11/04 Wed

hai..saya terasa nak jawab lagi la kenyataan awak tu..ntahla..tetiba terdorong untuk menyatakan pada awak..

Errmmm ... nengok secreto de amor tak? bukan apa..saya cuma nak awak faham situasi saya jer..
dalam citer tuh kan..maria clara kawin dgn lisandro..walau baik macam mana pun lisandro tuh kacak lak tuh..sukar untuk maria clara terima cinta dia kan..sebaliknya walaupun carlos raul tuh dah curang dan kawin dgn barbara..cinta carlos raul tetap pada maria clara..begitu agung sekali cinta mereka..tapi takdir mereka tak dapat bersama..

so, apa yang saya nak bagitau kat awak...macam tuh la gak apa yang saya rasa pada manusia nama 'j' yang awak suruh lupakan jer tuh...tak kisahlah kalau dia tidak ditakdirkan untuk saya..cuma yang pasti..saya takkan pernah menyesal menyayanginya...yer la walaupun terkadang layanan yang saya terima amat jelas yang saya bukan siapa2 padanya...

Putra..harus awak faham dahulu bahawa perasaan cinta itu datang dari hati dan jiwa yang ikhlas terhadap seorang insan yang dicintainya..

Putra..harus awak faham gak..bahawa hati tidak mampu membohongi diri, sedangkan fikiran mempunyai pelbagai alasan untuk mencipta helah..

Putra..harus awak faham lagi...bila kita benar-benar menyintai seseorang, cinta yang lain hanyalah permainan...

Putra.. saya senang sekali bila mengamati bait puisi dari ADA APA DENGAN CINTA..tapi bukanlah saya tuju untuk awak...sajer nak bagi awak baca jer..

"AKu akan kembali dalam satu purnama
untuk mempertanyakan kembali cintanya..
Bukan untuknya,bukan untuk siapa
Tapi untukku, karena aku ingin kamu
Itu saja.."

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Sayakah yang anda maksudkan?jalaluddin Hassan06:56:43 02/16/04 Mon
    bini kat umah tak marah ker..?ahakss...najihah19:19:33 02/16/04 Mon


    Post a message:
    This forum requires an account to post.
    [ Create Account ]
    [ Login ]
    [ Contact Forum Admin ]


    Forum timezone: GMT-8
    VF Version: 3.00b, ConfDB:
    Before posting please read our privacy policy.
    VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
    Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.