VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345[6]78 ]
Subject: PutraAhadiyataqasha@yaho0.com


Author:
putreaAhadiyah@yahoo,com
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 14:00:03 01/15/04 Thu
In reply to: nor najihah 's message, "coretanku pula buat semua.." on 07:41:21 01/15/04 Thu


Terima kasih atas segala posting tentang warkah cinta yang mengasyikkan mengenangkan kembali kepada kisah manis dan suka duka.

Bicara cinta yang membahagiakan tidak semudah yang kita impikan. Saya setuju dengan pandangan abgsharukh dan najihah tentang cinta. Yang sedih tentunya kecewa dan yang bahagian tentu gembira.

Harapan dan impian cinta tidak seperti yang impikan. Cinta itu terlalu mahal harganya. Apakah harga cinta itu terbukti dengan kata "Aku Cinta pada mu" atau setelah cinta itu dilafazkan kepada insan yang kita sukai atau sayangi? Kadang-kadang ada lebih baiknya cinta di simpan dan dipendam dalam hati.

Percayalah cinta yang ikhlas tentu akan melahirkan hasil yang ikhlas. Sama seperti "Wanita yang baik hanyalah untuk lelaki yang baik", begitu sebalik. Cinta itu melengkapi. wanita yang lawa dengan lelaki sederhana atau lelaki kacak dengan wanita yang sederhana atau dapat diukur dengan kebijaksanaannya.

Cinta tetap seperti biasa, tidak mengenal sesiapa. Mungkinkah yang kita cintai hari ini sekadar cinta biasa yang singgah dalam hati kita? atau cinta luar biasa yang terus bertakhta dalam jiwa?

Tunjukkan kepada saya berapa kata-kata cinta yang menjamin cintanya?Cinta adalah dengan usaha dan sabar.

ok najihah dan abg shahrukh. Kita sembang lain. MOga-moga cinta memandu kita.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Thank youabgshahrukh15:17:46 01/15/04 Thu


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.