VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345[6]78 ]
Subject: Harga Cinta sebodoh Putra


Author:
Putra Najihah
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 22:11:27 01/25/04 Sun
In reply to: nor najihah 's message, "pUTRA NAJIHAH??" on 19:00:57 01/19/04 Mon


walaun dek kerana nama menjadi hebohan dari sang wanita yang lagaknya seperti Mas Raden. Mulutnya cukup celupar tetapi saya percaya hati dan nada jiwanya adalah lebih lembut dari puput-puput bayu yang bertiup di tepi pantai.

Najihah memberikan luahan rasa marah. Apakah dengan hanya kerana sebuah nama yang bernama Putra Najihah. Salah ke Putra menggunakan nama ini. Mungkin nama ini tiada kaitan yang masih hidup atau telah mati. Atau sesiapa sahaja yang berhak menggunakannya. Dalam Islam carilah nama yang baik.

Najihah siapa lebih mengetahui bisikan rasa dan cinta dari jiwaku melainkan hanya Tuhan dan diriku. Namun Tuhan tak akan marah dengan arahan hatiku untuk memiliki dan menyukai najihah. Siapapun najihah itu. Hati ku juga tidak mahu marah malahan sangat jauh dari untuk menjadi marah.

Najihah. Kenapa takut dengan bayang sendiri melalui tulisan dan bicara sang kumbang yang sentiasa mahu berinteraksi dengan mahu. Putra jga mempunyai jiwa seprti mereka ingin memiliki. Amat mudah untuk menolak cinta namun jangan menghina cinta orang lain, kelak akan memakan diri sendiri.

Apapun terima kasih kerana memberiku kesedaran tentang siapa najihah. Memang aku tak mengenali siapa najihah. Tetapi bisikan hatiku akan masuk dalam jiwa mu.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
sensitifnyer....nor najihah17:54:12 01/26/04 Mon
hi najihah.wan muzaffar20:38:30 01/29/04 Thu
putra pula takut dgn bayang sendiri ker??? (NT)nor najihah07:48:27 02/04/04 Wed


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.