VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 123456[7]89 ]
Subject: Re: A POLÍTICA PELA TELEVISÃO-2


Author:
Guilherme Statter
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 23:32:31 03/22/04 Mon
In reply to: Guilherme Statter 's message, "Re: A POLÍTICA PELA TELEVISÃO" on 23:22:03 03/22/04 Mon

Já me esquecia... Para não falar de um tema que mais mexe com o Fernando Redondo: o impacto das "novas" tecnologias da informação e comunicação sobre o funcionamento e eventual transformação do modo de produção.
Em todo o caso, se houver pessoal interessado em discutir outros temas, também se arranja.
O problema é que entretanto as condições de vida HOJE, aqui e agora, de crescentes camadas de cidadãos, estão a piorar de dia para dia e não se compadecem lá muito com estas discussões... Entretanto, enquanto a Manuela Ferreira Leite continua com a obsessão do défice, o Lula da Silva e o Kirchener estão a mandar vir com o FMI e já se fala do "Consenso do Rio de Janeiro" (leia-se "o VOSSO défice 'primário' que se lixe") como oposição estruturada ao "consenso de Washington" (leia-se receita neoliberal de um défice público rigido e sem qualificações).
Ora cá está um tema com substância e com interesse para o pessoal trabalhador, aqui e agora.
Tenho a certeza que alguns dos deputados do PCP (se não pegaram já em mais este exemplo do ridículo da posição do nosso "governo") de certeza que o vão fazer.
Cordiais saudações.
Guilherme Statter

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Re: "Sabem o que morreu não foi o comunismo"Luis Blanch09:51:26 03/23/04 Tue


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+0
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.