VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345678 ]
Subject: Im lang dem Hanoi


Author:
Viet Cuong
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: Fri, Oct 21 2005, 23:45:27
In reply to: Quan 's message, "Re: Tieng long" on Fri, Oct 21 2005, 13:54:51

Có một đêm Hà Nội như đêm nay

Cũng ngày này 4 năm trước đây, tôi đã gặp người bạn đồng giới đầu tiên trong đời, người đã yêu thương và lo lắng cho tôi bằng tình yêu thương thật chân thành, nồng ấm. Và cũng là ngày này 4 năm về trước, người ấy đã cho tôi biết về Forum thân yêu này, 27186.

Bốn năm đã trôi qua. Nhiều ngày tháng đã trôi qua. Và đã có bao con người đi qua cuộc sống của tôi.

27186/ Nhiều lần trở lại, thấy cuộc sống đã đổi khác nhiều, những tin nhắn và những dòng đổi trao, tâm sự thưa vắng dần, Quán trà ST thành quán vắng.

21876/ đối với tôi maĩ là kỉ niệm, nơi tôi gửi gắm những tình cảm thật nhất của lòng mình, sau những cơn bão, sau những đổi thay của cuộc đời nhiều biến động. Tôi viết cùng bạn bè, tâm sự cùng bạn bè để thấy mình đựơc chia sẻ, để cảm xúc của mình được trở về nơi tin tưởng, bình yên và ấm áp, nơi của những sẻ chia đồng cảm và chân tình.

27186/ những ký ức xa xưa chợt trở về trong một đêm cuối thu se se lạnh. Hà nội vào đêm, im lặng và phảng phất đâu đây hương nồng của một thời xưa cũ.

Người xưa ơi, ngày ấy xa lắm rồi.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Bảng lảng chiều thu Tây HồSTSat, Oct 22 2005, 18:26:13


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+7
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.