VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1[2]34 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 26/01/04 Mon 08:21:48
Author: Raul
Subject: E poteva anche andar meglio

Certe volte il rugby è strano: Treviso gioca benissimo, ma la differenza con il Munster è evidente. Eppure, se Dumè non avesse fischiato un avanti più che controverso su Brandon Williams lanciato da solo in meta, i nostri avrebbero addirittura riportarsi sotto e prendersi il più che meritato bonus (non voglio dire altro, perchè sarebbe blasfemo).
Incredibile Viadana, che per un'ora ha messo sotto (e di brutto) il Rotherham, fino al 32-6, e poi si è fatto rimontare per gestire la partita e anche con un'espulsione diretta a Mazzantini che, quasi quasi, rovinava tutto.
Diverso il livello delle due partite, ovviamente, ma una lezione comune ci può anche stare: neanche Lor Signori sono immuni da errori e la differenza, da ultimo, la fanno soprattutto i ritmi altissimi che riescono a tenere fino in fondo, anche e soprattutto nelle fasi in cui i nostri mollano, mentalmente o fisicamente.
Treviso-Munster non sarà stata Italia-Irlanda, ma con le debite proporzioni poco ci mancava. Secondo me queste partite di Coppa hanno fornito molti insegnamenti, e Benetton l'ha capito: peccato che spesso altre squadre di casa nostra rinuncino a giocarle dall'inizio.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:



[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+1
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.