VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 12/07/04 Mon 11:23:06
Author: Marco
Subject: Re: Sol Levante
In reply to: Raul 's message, "Re: Sol Levante" on 09/07/04 Fri 10:28:52

Pienamente d'accordo con te, su tutta la linea. Mi è piaciuta molto l'osservazione sulle seconde linee che si fanno vedere nel gioco aperto (a me fa impazzire come vengono usate le due seconde australiane che sono sempre le prime a sfondare dopo la prima fase!). Da noi forse solo Dellapè ha quelle caratteristiche. Direi però che è più un problema di strutture di gioco: una seconda potrà essere sfruttata solo se è già preordinato il modo e se è supportata da un sostegno, altrimenti succede, come spesso abbiamo visto, che dopo un po' di fasi arriva la palla a Bortolami che si va a schiantare da solo e poi perde il pallone.
Per il numero 8 il problema è che, guarda caso come per le aperture, nel nonstro campionato sono tutti stranieri.
Mi hanno parlato molto bene del numero 8 dell'under 21 (o 19?) che gioca a Udine e che quest'anno dovrebbe farsi tutto il campionato di A da titolare. Speriamo bene perchè Parisse non può bastare.
Io, comunque, inizio a vedere un po' di luce in fondo al tunnel e va dato atto a JK che molti ragazzi li sta facendo crescere molto bene.
E poi sono molto fiducioso rispetto al lavoro che farà Tim Lane. Tronky, che lo ha avuto a Montferrand mi ha detto che è bravissimo...

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:



Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+1
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.