VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 12345[6]78 ]
Subject: cuba tepuk ke dinding..bunyi tak..?


Author:
nor najihah
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: 07:30:05 01/12/04 Mon
In reply to: abgshahrukh 's message, "Jika cinta bertepuk sebelah tangan" on 02:52:46 01/12/04 Mon

A'kum..shahrukh..

Pertama sekali maaf kalau najihah bertanya..mengapa persoalan cinta bertepuk sebelah tangan yg diutarakan..berkenaan ker..?
tapi takper..walaupun najihah tgh bz sekrg ni..berminat jugak nak beri pandangan..sekurang-kurangnya boleh lapangkan minda jap..

memang alam realiti tak sama mcm filem hindi..tapi kita tetap menontonnya..saya sendiri nengok devdas lebih 10 kali..setiap kali nengok setiap kali itula jugak meleleh air mata..

bukan menyakitkan..kalau cinta kita hanya bertepuk sebelah tangan..tapi..menyedihkan..! najihah rasa boleh faham perasaan shahrukh tu..mungkin tak keterlaluan kalau najihah katakan walaupun ianya peribadi..najihah sendiri mengalami dan sedang mengalaminya mungkin...........??

sebenarnya bila kita berbisik ke dasar hati dan bertanyakan pada diri kita..haruskah aku menyintainya??? apa jawapan yg kita dapat...? kita rasa kita tak nak berpaling kan..walaupun orang senang menyatakan soal hati ni tak boleh dipaksa-paksa..

tapi,kita tak boleh nak buat2 bodo..dan lupakan sahaja si dia yg telah berjaya bertakhta di hati..bukan apa..tak mustahil kan kalau dalam 1 saat kita boleh suka pada seseorg..dan dalam pada 1 minit kita boleh benci pula..tapi, untuk kita melupakan seseorg itu mungkin mengambil masa sepanjang hidup..

kita boleh menipu sesiapa sahaja dengan mengatakan kita dah melupakan seseorg itu..tapi sebenarnya dalam masa yg sama bila mana kita menyatakan kita melupainya sebenarnya kita mengingatinya..

najihah tertarik dan setuju dgn kenyataan shahrukh..
"Hati kecil ada berkata, apa susahnya mencuba, jika sudah rezeki,takdir Tuhan yg menentukan, kemenangan akhirnya sampai jua."

apa yg boleh kita buat..mengalah..?mungkin tidak...sebab kita tak tau apa yg akan berlaku..jangan seminit..sesaat pun tiada kita tau..adakah hidup kita perlu bersandarkan doa semata-mata..?berusaha..selagi ada cinta di hati kita..moga2 terbuka pintu hatinya untuk menerima....

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Replies:
Subject Author Date
Kuch kuch hota hai dan dilwale dulhania le jayengeabgshahrukh23:06:19 01/12/04 Mon


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT-8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.